Я ознайомився із Політикою конфіденційності та даю свою згоду на обробку моїх персональних даних.
Політика конфіденційності Згоден
Благодійна організація «Фонд Ріната Ахметова»
Горячая линия:
0800 509 001 Пн-Пт, с 9.00 до 18.00
Новини Повернутися до списку новин
04.10.2013 | Київ

На телебаченні та радіо України з'явилася нова соціальна реклама проти самолікування туберкульозу

Поділіться цією новиною

З жовтня 2013 року фонд Ріната Ахметова «Розвиток України» в рамках реалізації Програми «Зупинимо туберкульоз в Україні» запустив третю хвилю інформаційної кампанії, метою якої є боротьба з самолікуванням туберкульозу.

На телебаченні та радіо України з'явилася нова соціальна реклама проти самолікування туберкульозу
Відеорепортаж
ФОТОГАЛЕРЕЯ 2 фото

Реклама закликає відповідально ставитись до свого здоров’я: при кашлі більше 2-3 тижнів звернутись до лікаря, а не до народних засобів лікування чи йти в аптеки за ліками без припису. Основне повідомлення: «Не грайте із власним здоров’ям. Кашель, що триває більше трьох тижнів, – це основна ознака туберкульозу. Не намагайтеся лікувати туберкульоз самостійно. Зверніться до лікаря. Туберкульоз виліковний, якщо ви вчасно довірите своє здоров’я професіоналам».

В рамках цієї інформаційної кампанії було створено відеоролик (30 секунд) та аудіоролик (30 і 45 секунд), які транслюються з жовтня 2013 року на всеукраїнських та регіональних телеканалах і радіостанціях, а також розроблено дизайн зовнішньої реклами у підтримку ідеї роликів. У листопаді 2013 року розпочнеться інтернет-підтримка цієї кампанії. Розробку та створення інформаційних матеріалів на замовлення фонду Ріната Ахметова здійснила цифрова агенція PlusOne DA.

«Тема соціальної реклами проти самолікування туберкульозу була обрана невипадково. Згідно з дослідженням[i], з одного боку, переважна частина українців (85%) знають, що за наявності симптомів туберкульозу необхідно звернутись до лікаря. Але з іншого, кожен четвертий (25%) схильний серйозно зволікати із зверненням до лікаря за наявності симптомів хвороби. Так, 11% українців мають намір відвідати медичний заклад, якщо самолікування не принесе результатів, 10% – якщо серйозно захворіють і будуть дуже погано почуватися, 3% вказали, що при кашлі в жодному разі не звернуться по медичну допомогу. Ці дані свідчать про невідповідність знань та поведінки українців в разі появи симптомів туберкульозу. Тому ця реклама покликана змінити ставлення українців до свого здоров’я до більш відповідального», – зазначив Денис Денисенко, керівник Програми «Зупинимо туберкульоз в Україні» фонду Ріната Ахметова «Розвиток України».

Аудіо та відеоролики можна знайти на сайті Програми «Зупинимо туберкульоз в Україні» www.stoptb.in.ua у розділі «Галерея». Відеоролик розміщено на головній сторінці сайту, а також викладено на Youtube.  

Нагадаємо, що раніше фонд Ріната Ахметова успішно провів дві хвилі всеукраїнської інформаційної кампанії. Метою першої хвилі інформкампанії у грудні 2011 року була актуалізація в суспільстві проблеми туберкульозу як реальної загрози здоров’ю нації. Друга хвиля у листопаді 2012 року мала на меті зниження рівня негативного сприйняття суспільством людей, які захворіли або перехворіли на туберкульоз.

З приводу розміщення соціальної реклами можна звертатись до Христини Вілюри, спеціаліста відділу адвокації, комунікації та соціальної мобілізації Програми «Зупинимо туберкульоз в Україні», тел. (044) 502-52-35, мобільний: (050) 347-62-49, e-mail: kvilyura@fdu.org.ua 

 

 


[i] Дослідження «Визначення рівня знань, ставлення, практики та поведінки з питань туберкульозу серед загального населення України та окремих груп» проведено у вересні 2011 – березні 2012 р. Опитано 5004 респондентів віком 18+ у 81 містах, 26 смт і 99 селах України.

Повернутися до списку новин
Контакти
Гаряча лінія:
0 800 509 001
Інша контактна інформація
Использование/копирование фото и видео контента, размещенного на сайте fund.fdu.org.ua, возможно с разрешения редакции сайта: press@fdu.org.ua