Гаряча лінія 0800509001
ua
ua

Юлія Багрій: «Блог про те, навіщо писати блоги»

09.03.2018

Я вже встигла відчути себе трошки блогером, тому готова поділитися своїми думками щодо цього. Писати блоги – заняття не тільки цікаве, а й корисне. Корисне для професійного розвитку і визнання.

Найголовніша і найправильніша, на мою думку, причина писати блоги – це просування себе (власного бренду), а також бренду своєї компанії. Гарні блоги принесуть вам впізнаваність і популярність. Чудові блоги зроблять вас експертом і лідером громадської думки. Але в гонитві за славою не можна забувати про відповідальність і можливі ризики. Сьогодні хайпанути на популярній темі, а завтра вибачатися – не найкращий варіант. Якщо для вас важлива не тільки впізнаваність, але й довіра, до тематики та змісту блогу потрібно підходити більш відповідально.

Друга причина – можливість поділитися знаннями. Якщо вам є що сказати світові (усьому або тільки маленькій його частині), але ви не знаєте, як це зробити, – пишіть блоги. Це найпростіший і найдоступніший спосіб.

Третя причина – нетворкінг. Якщо ваші блоги будуть цікавими й затребуваними, ви обов’язково помітите залучення людей. Залишати коментарі до ваших статей будуть не тільки друзі та знайомі, а й зовсім сторонні, але зацікавлені в цій темі. Хтось прийде й піде, а хтось залишиться назавжди вашим відданим читачем.

Причина номер чотири – розвиток навичок. Насамперед, копірайтингу, але не тільки. Адже, крім літер, у блозі можуть бути фотографії, інфографіка, відео тощо. І якщо це все ви будете робити самостійно, зможете розвинути свої творчі здібності до небувалих висот.

Причина номер п’ять – створення онлайн-портфоліо. Якщо ви райтер, журналіст або письменник, блоги можуть стати вашим портфоліо. Але навіть якщо ви працюєте в тій сфері, у якій створити портфоліо в принципі неможливо, через блоги можна поділитися своїми кейсами. Наприклад, ви лікар. Яке портфоліо може бути в медика? Жодне. Але завдяки блогам ви зможете розповісти про цікаві випадки у вашій практиці, поділитися досвідом, продемонструвати наочно свої знання й навички. І такі кейси стануть вашим портфоліо.

Якщо ви вирішили стати блогером, вам для початку необхідно:

1. Визначитися з «продуктом». Що ви будете «продавати»? Про що будете писати?

2. Визначитися з цільовою аудиторією.

3. З огляду на перші два пункти, підібрати собі відповідний майданчик.

4. Скласти собі медіаплан хоча б на 3 місяці вперед. Коли і яку тему ви збираєтеся висвітлювати?

5. Продумати, як ви будете просувати свій блог. Просто опублікувати його недостатньо. Треба, щоби ваш твір прочитали якомога більше людей. Ви можете публікувати посилання на блоги у своїх соціальних мережах, просити друзів про пости та репости, подружитися з якимось пабліком, який погодиться репостити ваші блоги. Або придумати ще щось :)

ДЖЕРЕЛО